De allom gewaardeerde tuin
» Onze tuin
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Wij zijn vorig jaar verhuisd. In ons vorige huis hadden we veel groen, leuke beplanting, maar ook grind en een vijver in onze 17 meter lange tuin. In dit huis bestaat de achtertuin voornamelijk uit stenen. Weinig groen en het kortste stuk is ongeveer 8 meter lang, dat was even wennen. Dit jaar willen we ook hier een leuke vijver aanleggen met een waterval en wat meer groen in de tuin. Misschien wat kleine boompjes. Wie heeft leuke ideeen zodat wij van onze tuin wat leuks kunnen maken?
|
speur wat af op sites en in tuincentra. Gebruik je ideeën en creativiteit.
Zelf heb ik alles wat hier lag weer hergebruikt en met wat nieuwspul erbij. Ik moet eerlijk zeggen dat we een leuke tuin hebben. Groen terassen om te zitten en weinig onderhoud want ik wil van de tuin genieten en er niet in werken. |
Misschien kunnen we hier wel iets van een ruilberichtje maken. Zetten we erop wat we over hebben aan planten (stekken en zaden bvb) en dan kunnen anderen daarop reageren. Wie weet kunnen we elkander blij maken zo!
|
Toen wij destijds met onze tuin bezig gingen hebben we eerst een ontwerp laten maken.Hoeft niet veel te kosten, maar helpt echt enorm veel om een later een leuke tuin te hebben.
Wij hebben ons niet helemaal aan het plan gehouden,maar wel aan (vooral) de structuur. We zijn nog steeds erg blij dat we dat hebben gedaan. |
Hier is dus al bijna 2 jaar niets gedaan met deze tuin.
Zal wel helemaal overwoekerd zijn. Nietemin, laten we samen proberen dit onderdeel wat nieuw leven in te blazen. Doen jullie ook mee? ja gezellig. |