« vorige pagina  |  resultaten 61-70 van 68  |  volgende pagina »
Geplaatst op 18:58 om Dinsdag 7 juli 2009
Mijn tattoo zit al heel lang in mijn hoofd.. vorig jaar dan eindelijk laten zetten.toen was het zover. heb twee vlinders... staan voor de perioden die ik heb mee gemaakt, vrijheid kunnen vliegen buiten dat ben gek op vlinders... hetis mooi.. maakt me completer.
mocht ik in de toekomst nageslacht ontvangen... Dan komen er kleine vlindertjes bij...

Op mbo grafisch vormgeven begon het al. ontwerpen voor een tattoo shop samen met nog twee dudes. Erg leuk om te doen. En zit een heel verschil in een tattoo en een tattoo... inderdaad zijn er tattoo's die gerust verminking kunt noemen.. maar de tattoo die recht uit je hart iemand maakt tot wat diegene is.. Een tattoo die bij je past is kunst!

Geplaatst op 19:20 om Dinsdag 14 juli 2009
Ik heb een tattoo op mijn been en 1 tussen mijn schouderbladen.
Op mijn been een draak met een chinees teken voor het sterrebeeld Draak eronder. Twee keer draak wat dan weer voor tweelingen staat, dat ben ik dan van mijn gewone sterre beeld.
Tussen mijn schouderbladen een soort van tribal-schild met draakjes wat de letters F en K beschermen. F K staat voor Freddie Kooistra.
Die op mijn been is gedaan door Rinto en die op mijn rug door Datonk.
Geplaatst op 17:14 om Woensdag 15 juli 2009
hoi , ik hebnog geen tattoo maar over een week wel. donderdag 23 juli gaat ik er een plaatsen. Een roos met 4 harten er aan vast. De roos voor mij en mijn man en de 4 harten zijn voor mijn kinderen.
Ik ga naar Lucky shott in Drachten. Hij is goed en heeft goede ervaring op gedaan bij Tattoo Richard in Leeuwarden en daar gaat mijn man ook heen als hij weer een tattoo laat zetten.
Geplaatst op 18:14 om Woensdag 5 augustus 2009
Heel cliché, maar ook ik laat mijn eerste tattoo zetten op de dag dat ik achtien word. http://img188.imageshack.us/i/treblecleftattoobyfemme.jpg/ Dit gaat hem worden. Het is een g-sleutel maar dan net wat anders. Ik laat hem zetten op mijn achtiende verjaardag omdat het symbool staat voor mijn, soms niet al te fijne kindertijd en mijn liefde voor muziek.
Geplaatst op 18:28 om Woensdag 5 augustus 2009
mooi Margot, erg sierlijk
Geplaatst op 08:26 om Vrijdag 2 oktober 2009
ik heb er heel lang over na gedacht (jaren) en eindelijk gedaan. Bij mij om de hoek in de papaegaaienbuurt!!! Geen draak, slang, vlinder enzo maar mijn initialen en die van mijn kinderen er door heen. Ben er blij en ronald heeft het mooi gedaan.
Geplaatst op 08:36 om Vrijdag 2 oktober 2009
foto Johannes! Ronald is idd goed. ga van de winter weer
Geplaatst op 08:39 om Vrijdag 2 oktober 2009
maaike foto staat bij tabblad foto sta er alleen op met mn arm!!
Geplaatst op 10:18 om Vrijdag 2 oktober 2009
Margot Verleg zei:

Heel cliché, maar ook ik laat mijn eerste tattoo zetten op de dag dat ik achtien word. http://img188.imageshack.us/i/treblecleftattoobyfemme.jpg/ Dit gaat hem worden. Het is een g-sleutel maar dan net wat anders. Ik laat hem zetten op mijn achtiende verjaardag omdat het symbool staat voor mijn, soms niet al te fijne kindertijd en mijn liefde voor muziek.

Die vorm van tekenen heet Pinstripen, erg populair ind e Lowrider en Hot Rod wereld.

Mooi plaatje
Geplaatst op 21:26 om Maandag 21 juni 2010
tattoos zijn soms hele belangerijke dingen, hoeft niet altijd om dingen die je leuk vind, kan ook dieper liggen.

ik wil zelf ook nog meer tattoos maar dat komt nog.

als je persoon er niet van houd ja dan hou je er niet van maar oordeel dan niet over een andere persoon.
of het nou mooie tattoo is of je vind het lelijk diegene moet er toch mee lopen?
« vorige pagina  |  resultaten 61-70 van 68  |  volgende pagina »