« vorige pagina  |  resultaten 11-15 van 15  |  volgende pagina »
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 19:06 om Zaterdag 6 juni 2009
Zoals je op mn foto kan zien, de namen van mijn dochters, Sannelotte en Mila en onderaan in het hartje een C voor mijn man, daar moetie maar tevreden mee zijn

Absoluut geen spijt van deze tattoo.
Geplaatst op 16:36 om Woensdag 25 november 2009
Ik ben zelf ook geen fan van namentattoo`s. Mijn man wel, die heeft de initialen van zichzelf, onze zoon en die van mij op zijn arm staan en de volledige naam van onze zoon op zijn been.
Ben altijd beetje huiverig om een naam te laten plaatsen, vooral van een geliefde, stel je voor dat de relatie eindigd. Daar heeft mijn man geen problemen mee, mijn initialen zijn H.M., als we ooit zouden scheiden (ga ik natuurlijk niet van uit) dan is Arno gewoon heeel erg koningsgezint, haha..
Geplaatst op 19:21 om Woensdag 25 november 2009
Ik heb een tattoo van een vlinder en de initialen van mijn kids zijn hier in verwerkt. Ik ben er nog steeds blij mee!
Geplaatst op 20:30 om Woensdag 25 november 2009
ik heb ook de initialen van mijn kinderen en mijzelf op mijn arm en ben daar nog steeds heel blij mee
Geplaatst op 08:16 om Donderdag 26 november 2009
heb de naam van mijn zoontje op mijn been, en redelijk groot ook nog. Ik zal daar geen spijt van krijgen. Ik kan stellen dat ik er elke dag een beetje trotser op ben.

« vorige pagina  |  resultaten 11-15 van 15  |  volgende pagina »