« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 16  |  volgende pagina »
Geplaatst op 14:16 om Zaterdag 25 april 2009
Wat bedoelen jullie met creatief zijn maak je wat en verkoop je dat ook en waar doe je dat en op welke manier maak je de producten bekend bij het publiek?
Geplaatst op 23:48 om Zaterdag 25 april 2009
Met creatief zijn bedoel ik alle soorten creativiteit. Alles wat kunstzinnig is: beeldende kunsten, muziek, poëzie, film maken, knutselen, handenarbeid mag ook. Je mag zelf bepalen wat jij als creativiteit ziet.
Er zijn inderdaad veel creatieve mensen die hun werk gaan exposeren en verkopen. Dat is ook mogelijk via de website: www.kustzinnig.nl
Als je belangstelling hebt kun je daar allerlei soorten creativiteit vinden.
Je vraag mij of ik zelf iets maak. Ja, dat doe ik wel, niet uit commerciële oogpunt, maar uit inspiratie. Dat heeft mij een bijzonder plezierig gevoel, dat te maken heeft met het ontstaan van iets wat anderen kan raken of juist helemaal niet. Ik ken veel vormen van beeldende kunsten, maar op moment ben ik bezig met schilderijen.
Met het aanmaken van deze groep wilde ik eigenlijk discussie rondom het thema: ‘creatief zijn’ los te maken en wie weet is deze nu al begonnen.
Ben je zelf ook creatief?
Geplaatst op 23:50 om Zaterdag 25 april 2009
De naam van de website is www.kunstzinnig.nl/
Geplaatst op 23:53 om Zaterdag 25 april 2009
"Creatief zijn" is een verschrikkelijk breed begrip. Creatief is voor mij ook "out of the box" denken. Veel mensen denken bij creatief aan iemand die dingen maakt. Je kunt ook creatief zijn in het oplossen van problemen of in het oproepen er van.
Geplaatst op 00:01 om Zondag 26 april 2009
Ben helemaal met je eens. Dat is juist een brede inhoud van het creatief zijn en individuele kijk hierop. Welkom! Ben je zelf ook creatief? Wil je jouw creatieve gevoel delen?
Geplaatst op 00:08 om Zondag 26 april 2009
Kan iemand mij ook vertellen hoe je creatief met geld om moet gaan, zijn daar ook cursussen voor? Ik teken gelijk in

(Volgende post zal er hopelijk wel toe doen Anton )
Geplaatst op 00:16 om Zondag 26 april 2009
Nou, misschien raak je daar wel een punt. Creatief, met als doel scoren, met geld omgaan bestaat misschien wel niet. Bij een beleggingsmaatschappij aankloppen, omdat ze niet goed genoeg met jouw geld zijn omgegaan, is misschien wel weer creatief.
Budgetteren André en van de reserves afblijven. Dat lost al heel veel op
Wanneer je creatief moet zijn om te scoren is je geest al vertroebeld.
Geplaatst op 00:19 om Zondag 26 april 2009
Een troebele geest is soms ook een middel voor een creatieve geest Anton

Zo denk ik ook al aan de recente verschijning van Jules Deelder in Drachten onlangs
Geplaatst op 00:23 om Zondag 26 april 2009
Ja, tegenpolen trekken elkaar aan en weerstand heeft warmte
Geplaatst op 00:24 om Zondag 26 april 2009
Awel edoch denk ik dat aan het verschijnen van Jules Deelder weinig tot geen troeblerende middelen vooraf zijn gegaan.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 16  |  volgende pagina »