« vorige pagina  |  resultaten 11-16 van 16  |  volgende pagina »
Geplaatst op 00:30 om Zondag 26 april 2009
Weerstand geeft zeker warmte. Daar is geen twijfel over mogelijk.
Over tegenpolen. Magnetische polen stoten elkaar af. Het lijkt mij dat menselijke tegenpolen elkaar kunnen completeren mits er een gemeenschappelijke basis is.
Geplaatst op 00:31 om Zondag 26 april 2009
Jules Deelder is voor mij een soort Obelix, die heeft ook geen toverdrank meer nodig die zit er al vol van.
Geplaatst op 00:34 om Zondag 26 april 2009
Jules Deelder heeft gemerkt dat zijn gedrag en zienswijze een handelsmerk kan zijn en is daar behoorlijk creatief mee omgegaan.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 08:22 om Maandag 27 april 2009
Creativiteit is misschien wel de noodzakelijke drijvende kracht achter DWJM. Het is duidelijk, dat er in Smallingerland iets moet veranderen op politiek, maatschappelijk, cultureel gebied. Voor het kunnen aanbrengen van forse veranderingen is meer visie én meer creativiteit nodig. Daarom is het goed om dat begrip eens uit te diepen.
Geplaatst op 09:07 om Maandag 27 april 2009
Ik ben met je eens. Zou je ook kunnen vertellen hoe jij deze politieke creativiteit begrijpt?
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 10:27 om Dinsdag 28 april 2009
Naar mijn ervarig zijn politiek- en creatief denken tegenpolen. Politici en ambtenaren denken extrapolerend, ad-hoc binnen de opgelegde kaders.
Er is een flink verschil tussen creativiteit en vindingrijkheid. Er is dan - bij contacten- vaak een verschil van mening en een onoverbrugbaar onbegrip tussen ambtenaren en kunstenaars.
« vorige pagina  |  resultaten 11-16 van 16  |  volgende pagina »