Creatief
» Als je praat
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Als je praat met anderen over me:
Zeg dan hoe lief ik ben. Zeg dan hoeveel je van me houd. Zeg dan hoe mooi ik ben. Praat over me met bewondering Als je praat met anderen over me: Zeg dan hoe lief ik ben. Zeg dan hoeveel je van me houd. Zeg dan hoe mooi ik ben. Praat over me met bewondering Praat over me in kinderlijke verwondering. Praat over wat ik kan En hoe goed ik alles voor elkaar heb. Praat over me hoe ik alles voor elkaar krijg omdat ik ben die ik ben. Laat zien dat je me accepteert in wat ik doe, hoe ik ben en wat je uit mijn handen ziet komen. Want dat ben ik waard. Ik kan datgene wat ik kan en waar mijn talenten zijn en naar buiten komen. Als je mij zo ziet zoals ik ben en dat kan accepteren dan zie je me waarlijk wie ik ben en is er een basis om datgene wat nog verborgen in me is naar buiten kan komen. Intussen leer ik om mezelf te accepteren en van mijzelf te houden en datgene aan mezelf te geven wat ik vind dat ik waard ben. Alles wat ik de ander geef mag ik ook aan mezelf geven. De liefde die ik een ander gun is ook voor mijzelf. De liefde die ik uitstraal mag ook naar binnenstralen. Leer te zien datgene dat je ziet zonder kleuring van je eigen gedachtes. Leer te kijken in kinderlijke verwondering en vind alles wonderschoon. Praat over me in kinderlijke verwondering. Praat over wat ik kan En hoe goed ik alles voor elkaar heb. Praat over me hoe ik alles voor elkaar krijg omdat ik ben die ik ben. Laat zien dat je me accepteert in wat ik doe, hoe ik ben en wat je uit mijn handen ziet komen. Want dat ben ik waard. Ik kan datgene wat ik kan en waar mijn talenten zijn en naar buiten komen. Als je mij zo ziet zoals ik ben en dat kan accepteren dan zie je me waarlijk wie ik ben en is er een basis om datgene wat nog verborgen in me is naar buiten kan komen. Intussen leer ik om mezelf te accepteren en van mijzelf te houden en datgene aan mezelf te geven wat ik vind dat ik waard ben. Alles wat ik de ander geef mag ik ook aan mezelf geven. De liefde die ik een ander gun is ook voor mijzelf. De liefde die ik uitstraal mag ook naar binnenstralen. Leer te zien datgene dat je ziet zonder kleuring van je eigen gedachtes. Leer te kijken in kinderlijke verwondering en vind alles wonderschoon. |