« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 16  |  volgende pagina »
Geplaatst op 23:51 om Zondag 26 april 2009
Toet is bezig het één en ander te regelen betreffende de metamorfose die het Thalenparkje zou kunnen ondergaan. Misschien heeft hij wat hulp nodig...
Welk advies zou je Toet willen geven?
Geplaatst op 23:53 om Zondag 26 april 2009
Draineren, heg er omheen en twee ingangen/uitgangen creëren?
Geplaatst op 10:03 om Maandag 27 april 2009
zorgen dat er een plek komt voor een openluchtpodium, waar dan afwisselend muziek en theater kan komen in de zomer.
al het bestaande uiteraard een likje verf
en zorgen dat de boel wat vrolijker wordt, wat meer plekken waar je lekker kunt genieten van de zon.
Geplaatst op 10:11 om Maandag 27 april 2009
Als het Thalenpark ook geschikt moet zijn voor evenementen (en waarom niet, ik zie Simmerdeis ook nog wel eens verhuizen), dan is het handig dat er stroompunten zijn. (Misschien zijn deze er al?). Het prettige van het festivalterrein (Kiryat Onoplein) is dat hier een en ander goed geregeld is. Van stroom tot riolering!
Geplaatst op 10:31 om Maandag 27 april 2009
Het KO-plein heeft een gebrek aan gras om lekker in te liggen. =P

Draineren is absoluut het eerste wat er met het Thalenpark moet gebeuren. Een heg er omheen weet ik zo niet. Dat kost je de open uitstraling van het park. Aan de andere kant levert het misschien wel een weg uit de drukte gevoel op in het park.

Een vast podium dat het hele jaar door aan weer en wind blootstaat blijft niet lang mooi denk ik. Bovendien zit je met een eventueel festival dan vast aan de lay out van het park en dus hebben mensen als Inge en Teunis minder vrijheid met de opzet.
Geplaatst op 10:33 om Maandag 27 april 2009
ok maar dan idd wel stroompunten zodat het geschikt is voor de opbouw van een podium.
Geplaatst op 11:25 om Maandag 27 april 2009
Hey de profielfoto van deze groep heb ik een paar jaar geleden gemaakt! Hoe kom je hier aan Jessica? Mocht dit wel van mij?
Geplaatst op 12:31 om Maandag 27 april 2009
De door mij voorgestelde heg heeft inderdaad tot doel om het park te scheiden van de hectiek er omheen. Een vast podium heeft nog een nadeel denk ik. De meeste gebeurtenissen op zo'n podium zullen niet een groot podium nodig hebben en er op verzuipen, terwijl er bij een groot evenement wel een groot podium nodig is.
Een aantal groepen 380 is wel heel handig inderdaad.
Geplaatst op 17:47 om Maandag 27 april 2009
Ik mis op het Kiryat Onoplein ook ernstig het gras. En een flink stel echt grote bomen. Een sfeerloos plein sfeervol maken is knap lastig.
Het zou aardig zijn als de gemeente dit plein aanpakt!
Geplaatst op 19:23 om Maandag 27 april 2009
@gerrit, heb hem op internet gevonden en er stond geen copyright op hihi.dus ja het mag hahaha
ennuh over het kiyat---> als we het thalenparkje aanpakken kan het plein weer alleen voor circussen,kermis en dat soort dingen gebruikt worden.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 16  |  volgende pagina »