Albert Heijn Drachten
» discussie?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 13 |
volgende pagina »
Wat voor discussie's gaan we hier openen? Over welke groenten in de aanbieding zijn?
|
Ach ja. Poeisz heeft ook een groep, dus dan kunnen wij niet achterblijven
|
Het gaat wat mij betreft niet over acties van Albert Heijn.
Toen ik op school zat werkte ik (ook) bij AH, filiaal 1121 (Raadhuisplein). Fantastische tijd was dat, vooral in idiote drukte rondom Kerst. Kennen anderen AH alleen als klant of zijn er nog meer (ex)AH-ers? |
@Erwin jij hebt de discussie geopend, maar ik zie geen reactie op bijvoorbeeld mijn vraag of je bij AH gewerkt hebt of juist klant bent?
|
Groepen volgen valt niet mee op het moment. Het kan zomaar zijn dat Edwin vergeten is dat hij hier een discussie gestart is. Helemaal gezien het onderwerp, dat lijkt me namelijk niet al te serieus.
|
Daar heb je een punt Petra!
Zelf ook even niet op deze groep geweest, maar ik denk ook niet dat ik hier weer snel terugkeer. Schiet echt niet op. |
Gart Hamoen zei: Daar heb je een punt Petra!Zelf ook even niet op deze groep geweest, maar ik denk ook niet dat ik hier weer snel terugkeer. Schiet echt niet op. heb ook op 1121 gewerkt jaren terug |
@Anneke: wanneer? In ieder geval ken je Cor de Haan nog. Daar heb ik mee samengewerkt op de groente afdeling. Mooie tijd!
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 13 |
volgende pagina »