« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 15  |  volgende pagina »
Geplaatst op 22:43 om Woensdag 13 mei 2009
Leeuwarden, Sneek, Grouw de favoriet dit jaar? Of verwacht jij een heel ander Skûtsje? Misschien Drachten?
Geplaatst op 18:43 om Zaterdag 16 mei 2009
Snits, Grou en it Hearrenfean binne meastentiids de grutte favoriten. Der binne fansels dit jier in pear nije skippers by, lyk as De Lemmer (ek út it Meeter-laach). Ik bin tige benijd! !
Geplaatst op 11:47 om Zondag 17 mei 2009
Ben geboren en getogen in Sneek. Het mag duidelijk zijn wie mijn grote favoriet is. Ik heb volledig vertrouwen in de Sneker Pan.

Overigens, is het nou 'sielen' of 'silen'? Ik neig naar het laatste, maar laat me graag van het tegendeel overtuigen.
Geplaatst op 11:49 om Zondag 17 mei 2009
Het is silen
Geplaatst op 11:50 om Zondag 17 mei 2009
Dank voor de duidelijkheid Anton, nu alleen nog weten wie je als winnaar verwacht of wenst.
Geplaatst op 11:54 om Zondag 17 mei 2009
Dat ligt er een beetje aan. d'Halve maen doet het erg goed op klein water en niet te veel wind. Meestal eindigen ze als laatste op de Lemmer- en Leeuwardendag. Ook bij Stavoren hebben ze niet veel in te brengen. Ook al is de start goed. Vaak zijn ze daar nummer één na laatst en dat is omdat het doarp Huzum meestal het licht uit doet.
Drachten is een middenmoter. Heerenveen en Sneek hebben gewoon de meeste kans denk ik.
Geplaatst op 12:56 om Zondag 17 mei 2009
Ik woon weliswaar op de Twee Gebroeders maar ben desondanks voor d'Halve Maen. Vooral omdat dat skûtsje mij het meeste vermaak oplevert door daadwerkelijk een kansje te maken.. Ieder jaar woon ik met mijn ouders minstens 1 wedstrijd bij en dat is altijd genieten geblazen. De gemeente zou de silerij mijns inziens veel meer uit moeten nutten. Drachten is de enige plaats met 2 skûtsjes, het gros van de 14 schepen is hier gebouwd en wij hebben de mooiste wedstrijd met de aankleding van het Veenhoopfestival eromheen. Hoeveel cultuur wil je hebben?
Geplaatst op 22:21 om Donderdag 4 juni 2009
Ik verwacht dat het Swarte Wief uit de IFKS, met allemaal landrotten die uit de caravancultuur komen (oneerbiedig soms drankkeet genoemd) dit jaar ook door zullen breken met hun verlengde Skutsje.
Geplaatst op 20:00 om Zaterdag 6 juni 2009
@Frank: Volgens mij zal er altijd 'strijd' blijven tussen SKS en IFKS. Ik heb mijn voorkeur, maar die doet er niet toe, want deze poll ging toch echt over het SKS-kampioenschap....
Geplaatst op 20:22 om Zaterdag 6 juni 2009
Moet ook zo blijven maar ja, ik dacht toch even reageren, 2 zoons van mij zitten ook aan boord op 't Swarte Wief, zodoende.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 15  |  volgende pagina »