Skûtsjesilen
» Grote Favoriet voor SKS 2009
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 15 |
volgende pagina »
Leeuwarden, Sneek, Grouw de favoriet dit jaar? Of verwacht jij een heel ander Skûtsje? Misschien Drachten?
|
Snits, Grou en it Hearrenfean binne meastentiids de grutte favoriten. Der binne fansels dit jier in pear nije skippers by, lyk as De Lemmer (ek út it Meeter-laach). Ik bin tige benijd! !
|
Ben geboren en getogen in Sneek. Het mag duidelijk zijn wie mijn grote favoriet is. Ik heb volledig vertrouwen in de Sneker Pan.
Overigens, is het nou 'sielen' of 'silen'? Ik neig naar het laatste, maar laat me graag van het tegendeel overtuigen. |
Dank voor de duidelijkheid Anton, nu alleen nog weten wie je als winnaar verwacht of wenst.
|
Dat ligt er een beetje aan. d'Halve maen doet het erg goed op klein water en niet te veel wind. Meestal eindigen ze als laatste op de Lemmer- en Leeuwardendag. Ook bij Stavoren hebben ze niet veel in te brengen. Ook al is de start goed. Vaak zijn ze daar nummer één na laatst en dat is omdat het doarp Huzum meestal het licht uit doet.
Drachten is een middenmoter. Heerenveen en Sneek hebben gewoon de meeste kans denk ik. |
Ik woon weliswaar op de Twee Gebroeders maar ben desondanks voor d'Halve Maen.
|
Ik verwacht dat het Swarte Wief uit de IFKS, met allemaal landrotten die uit de caravancultuur komen (oneerbiedig soms drankkeet genoemd) dit jaar ook door zullen breken met hun verlengde Skutsje.
|
@Frank: Volgens mij zal er altijd 'strijd' blijven tussen SKS en IFKS. Ik heb mijn voorkeur, maar die doet er niet toe, want deze poll ging toch echt over het SKS-kampioenschap....
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 15 |
volgende pagina »