« vorige pagina  |  resultaten 11-14 van 14  |  volgende pagina »
Geplaatst op 09:43 om Vrijdag 31 juli 2009
Sneek wint wel vaak op eigen water. Wanneer ze zich niet helemaal in de rode vlekken laten jagen hebben ze zeker nog kans.
Geplaatst op 10:47 om Zondag 2 augustus 2009
Wat een verrassende afloop, zeg. Donderdag afgelast ivm te harde wind, vrijdagmiddag veel te weinig wind. Heerenveen en Sneek hadden geen enkele mogelijkheid om de schade tov Grou weer in te halen. Toch wel een terechte kamipoen!
Geplaatst op 16:25 om Zondag 2 augustus 2009
Ik vond het mooi! Alleen Halve maan deed het wat minder dan vorige jaren...
Geplaatst op 08:51 om Dinsdag 4 augustus 2009
Eens met Roel: Grou de terechte kampioen. Al blijven er twee dingen een beetje knagen.

Het eerst is het punt van die afgelaste wedstrijden: nu heeft Grou gewonnen door één goeie slag in Sneek. En dat riekt een beetje naar geluk. Zoals ik vooraf al zei, had ik graag drie wedstrijden gezien. Met goed zeilweer. Dat had het beste beeld gegeven. Mogelijk ook gewoon met Grou als winnaar trouwens.

Mijn andere punt - en misschien kunnen jullie me daar af helpen - is een akkefietje bij een vorig kampioenschap van Grou. Nog voordat de laatste wedstrijd gezeild werd, was Grou al zeker van het kampioenschap. Vervolgens besloot deze kampioen als enige van de veertien skûtsjes om die laatste wedstrijd vanwege te harde wind niet te starten. Dat vond ik een heel merkwaardig besluit dat in mijn ogen niet past bij de traditie van de SKS, maar ook niet bij het gedrag van de nieuwe kampioen tegenover zijn tegenstanders en vooral tegenover het publiek. Sindsdien kijk ik met gemengde gevoelens naar het skûtsje van Grou.
« vorige pagina  |  resultaten 11-14 van 14  |  volgende pagina »