Bloed doneren
» geef jij bloed?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 14 |
volgende pagina »
helemaal goed Coby, ik geef ook bloed. nu een jaartje niet omdat ik een nieuwe tatt heb laten plaatsen maar vanaf 4 april volgend jaar doe ik gewoon weer mee. kleine moeite toch!
|
Ook ik heb mij opgegeven als bloeddonor, ik verwacht binnenkort de eerste oproep. Ben een tijd militair geweest (20 jaar) en gaf elk jaar twee keer een half liter bloed, dus ik weet wat het is. Ik ben nu een tijdje bij de Defensie organisatie weg en ik had me domweg niet meer aangemeld om bloed te geven. Totdat ik laatst een advertentie zag en heb me toen weer spontaan opgegeven. Essentieel dat we elkaar helpen, nietwaar?
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Hardstikke goed van jou Coby!
Ik geef me ook op, mijn lage bloeddruk is allang voorbij, dus wie weet kunnen ze mijn bloed nu wel hebben. |
Hihi ben net vorige week voor het eerst geweest!
Het ging bij mij precies zo...zou ook al jaren, maar kwam er nooit aan toe! Nu toch maar eindelijk gedaan... |
Ik denk dat het bij veel mensen zo gaat, Karin; je wilt wel, maar je moet gewoon de stap even doen.
|
Ik heb een maand geleden voor het eerst gegeven!
Zie mijn blog ook even... http://www.drachtenwiljemeemaken.nl/Gerrit/blog/117/ |
Zo'n verhaal, daar word je stil van, Gerrit. En het kan iedereen overkomen. Daar kun je niet altijd bij stilstaan, maar je kunt er voor een ander dus wel wat aan doen!
|
ik geef februarie plasma daarvoor 2 keer geweest als volbloed donor (ja sorry zo noemen ze dat)
en toen werd me gevraag of ik plasma donor wilde worden omdat ik van die mooie aders heb (haha) dus dat doen we nu, het is niet veel anders als bloed donor. je ligt er een beetje langer omdat ze je bloed filteren en alleen de plasma houden. je hebt geen last van duizeligheid na afloop, dat vind ik wel een groot voordeel. en je mag om de 3 a 4 weken plasma afstaan, lekker boekje mee je krijgt koffie op de stoel wat wil een mens nog meer |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 14 |
volgende pagina »