« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 25  |  volgende pagina »
Geplaatst op 21:39 om Donderdag 4 juni 2009
Met deze discussie wil ik, Hanneke Arts, student Journalistiek en Fotografie, een plek creëren om de reporters voor te stellen. Maar ook een plek waar mensen uit Drachten zich kunnen voorstellen, zodat we elkaar al een beetje leren kennen.
Geplaatst op 21:44 om Donderdag 4 juni 2009
Als oprichtster zal ik dan ook maar meteen beginnen met mezelf voor te stellen. Mijn naam is Hanneke Arts, ik zit in het tweede leerjaar van Journalistiek en Fotografie. Ik ben 17 jaar.Mijn thuis is nog altijd Rosmalen,vlakbij Den Bosch in Brabant maar ook hier in Drachten begin ik steeds meer mijn draai te vinden.Speciaal voor de opleiding Journalistiek en Fotografie ben ik hier,in Drachten komen wonen. Eerste jaar en begin tweede heb ik gewoond in een geweldig gastgezin nu ben ik dan echt op kamers.

De reden dat ik meehelp als reporter met Simmerdeis is dat het gewoon een fantastisch, groots festival wordt. Er is zoveel te doen, te zien en te beleven voor alle leeftijden dat het me geweldig lijkt om hiervan verslag te doen.
Groetjes Hanneke
Geplaatst op 21:53 om Donderdag 4 juni 2009
welkom en goed bezig naar mijn idee...
Mocht je ooit foto`s van bands in Iduna willen maken, je bent van harte welkom...
Geplaatst op 21:56 om Donderdag 4 juni 2009
En eh... wie ben jij Teunis? Stel je eens netjes voor! (grijnst)
Geplaatst op 21:58 om Donderdag 4 juni 2009
ha ha sorry

Teunis Spits lichamelijk ouder als de geest( 38 )
Muziek liefhebber in de ruimste zin de woords
Programmeur, PR Marketing in Iduna.
Dj en gek op onzin...mag graag een biertje.

Maar boven alles trotse vader en man!!

Geplaatst op 22:03 om Donderdag 4 juni 2009
Ik ben Margot Verleg ik ben zeventien jaar en ik doe ook Journalistiek en Fotografie ( Hanneke zit alleen in het tweede jaar ) Ik woon al mijn hele leven in Drachten en verder zijn mijn intresses: zingen, dansen, lezen en de politiek. Ik hoop ook dat Simmerdeis dit jaar beter wordt dan alle voorgaande jaren -mede dankzij de medewerking van ROC Friese Poort natuurlijk.- En dat we er allemaal een leuk feestje van gaan bouwen.

Groetjes

Margot
Geplaatst op 22:22 om Donderdag 4 juni 2009
Ik ben erg nieuwsgierig naar jullie reportages en wanneer ik ergens van dienst kan zijn dan hoor ik dat graag.
Geplaatst op 22:23 om Donderdag 4 juni 2009
En eh... wie ben jij dan Anton (grijnst). We weten nu wie Teunis is, maar Anton? Nooit van gehoord...
Geplaatst op 22:36 om Donderdag 4 juni 2009
Goed, eventjes in het kort: Bastiaan Vroegop, 20 jaar oud en klasgenoot van Hanneke bij Journalistiek & Fotografie en net als Margot ook een Drachtster. Nou ja, een Opeinder, maar dat voelt stiekem hetzelfde toch? (Help! Boze Opeinders!)

En daarbij dus ook één van de razende reporters op Simmerdeis dit jaar. Na een hoop enthousiaste verhalen bij ons op de opleiding over soortgelijke projecten leek het mij geweldig om ook maar eens mee te doen.

En laten we eerlijk zijn, Simmerdeis is ook wel een tof onderwerp om het over te hebben.
Geplaatst op 22:48 om Donderdag 4 juni 2009
Anton Pieters, 49 jaar. De kreet "je bent zo oud als je je voelt" betekent voor mij dat mijn geestelijke leeftijd een behoorlijke spreiding kent. Zo tussen de 20 en 78 jaar. Naast mijn werk als Grafisch Vormgever ben ik ook lid van de Onderwijs Advies Raad van de Friese Poort voor de Grafimedia afdeling.
Wat betreft muziekliefhebberij ben ik een collega van Teunis. Liefhebber in de breedste zin van het woord en gek op feestjes.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 25  |  volgende pagina »