« vorige pagina  |  resultaten 21-29 van 29  |  volgende pagina »
Geplaatst op 23:48 om Woensdag 17 juni 2009
Als je hem lust aan Beetsterzwaag, is het een leuk rondje denk ik. Maarre, gast, zie ik jou nou ergens 65 kilometer per uur rijden? Meld je maar aan bij het noordelijk MTB-team zou ik zeggen.
Geplaatst op 18:40 om Donderdag 18 juni 2009
@Conrad, de 65 km per uur is "downhill" vanaf de geluidswal bij het klooster. Ik zal proberen dit weekend/vogend weekend de lus die wij elke zondag in beetsterzwaag fietsen er op te zetten.
Geplaatst op 19:22 om Donderdag 18 juni 2009
Jeroen, wanneer ga je?
Geplaatst op 20:47 om Donderdag 18 juni 2009
Zaterdag eind van de middag?
Geplaatst op 18:42 om Maandag 22 juni 2009
@jeroen heb je hem nog gereden?
Geplaatst op 09:24 om Vrijdag 19 februari 2010
We hebben al een stichting ATB route opgericht in 2009.
Er is ook al een plan op papier. Dus de route komt er we zijn nog in onderhandeling met beide gemeenten.
De route is ook al gereden en, bekend bij de landeigenaren.
Misschien dat we dit voorjaar vanuit het bewegings centrum de route kunnen rijden.
Andreas Post
Geplaatst op 15:33 om Donderdag 4 maart 2010
Hallo Andreas, hoe heb je de 'route" gereden? via gps of anders? Ik heb wel belangstelling om hem ook een keer te rijden. Gr,
Arie
Geplaatst op 09:11 om Maandag 31 mei 2010
Hallo, is er al meer bekend over hoe de route zou gaan lopen? Ik fiets ook vaak in Beetsterzwaag en heb inmiddels ook wel een aantal leuke routes, maar ben benieuwd hoe de "officiele " route zou gaan lopen. En wat is de planning, wanneer zou e.e.a. gerealiseerd moeten worden?

groeten,
Swanette de Hoop
Geplaatst op 12:09 om Woensdag 9 juni 2010
hallo,
ik zal me eerst even voor stellen ik ben anne-chris veenstra werkzaam bij profile egberts in drachten en ben bezig om een fietsclub op te zetten en zag dat jullie druk bezig zijn om een route uit te stippelen. ik wil jullie er graag bij helpen, en samen jullie hulp meer kunnen regelen zou dat mooi zijn hopelijk hoor ik van jullie
mvg profile egberts
« vorige pagina  |  resultaten 21-29 van 29  |  volgende pagina »