Cultuurtempel Drachten
» Ideeën / voorstellen voor horeca
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 17 |
volgende pagina »
Zelf zat ik ook te denken aan het geven van kookcursussen, restaurants lenen 1 keer per jaar een chef-kok uit en deze geven dan les aan een groep cursisten.
Het is volgens mij een goede methode om zo culinair Drachten te promoten (misschien kan het een onderdeel / aanloop worden van een jaarlijks culinair festijn. |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
In allerlei steden worden proef-festijnen gehouden en zijn er overal ter wereld culinaire dagen op hoog niveau .
Ik zie wel iets in het promoten Friese gerechten . Met een Frysk slokje erbij vanzelf. En in een speciale formule voor een Frysk specialiteiten-restaurant in mijn plan It Fryske Paradyske aan de A7 . En vergeet niet dat we hier een veelprijswinnaar hebben: slager Biesma uit Opeinde met z'n top-specialiteit: de Friese Turfgerookte Worst. |
Het Iduna eetcafé erin.
|
We hebben in Drachten vele culturen uit diverse landen.
Die maken ook zulke heerlijk hapjes.. Die groep kun je ook betrekken in een workshop, contact avond oid. |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Een dag, een weekend PROEVERIJ-DRACHTEN is wel wat, maar aandacht voor het culinaire zou permanent moeten zijn in een vaste locatie met een speciale formule; Anders dan onbeperkt wokken of Yankee Doodle
|
@Henk, ik vind, dat je bepaalde restaurants hier wat tekort doet. O.a de Koriander werkt graag met streekprodukten, zo zijn er nog meerdere hier te noemen.
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Het Spijshuys in Boornbergum gebruikt ook veel streekproducten en hadden een tijdje terug het "riperkrite" menu.
Die doet toch ook mee voor Drachten? Vanaf hier is het dichterbij dan de Koriander |
@ Marrit, Absoluut! Ik vertelde ook: er zijn hier meerdere te noemen. In Drachten en omgeving zitten een aantal erg goede, hoogwaardige restaurants. Henk zou hier graag een restaurant zien met alleen friese streekprodukten. Het kwam op mij wat over als " dat hebben we hier niet " Dat wilde ik wat recht zetten
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 17 |
volgende pagina »