« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 13  |  volgende pagina »
Geplaatst op 08:26 om Vrijdag 26 juni 2009
Genoeg zaken waar ik nog niet aan gedacht heb.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 11:15 om Zaterdag 27 juni 2009
Misschien een SPEKTAKELSTUK in een openluchttheater aan de rand van Drachten?
Een poëische route door het commerciële hart van Drachten?
Zeepkist-gedichtvoorlezing?
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 11:17 om Zaterdag 27 juni 2009
Oh dat gedichten voorlezen vind ik wel wat, een poetische avond.
Daar hoort dan wel toffe jazzmuziek bij eigenlijk
Geplaatst op 11:19 om Zaterdag 27 juni 2009
@Henk, ik weet niet of je het doorhebt maar er is dit weekend zoveel openluchttheater in en rondom Drachten dat het onmogelijk is om alles te zien. Naar Simmerdeis dus!
Geplaatst op 11:20 om Zaterdag 27 juni 2009
lol @ Petra
Geplaatst op 11:34 om Zaterdag 27 juni 2009
Henk zweeft er lekker BOffuhNNN(anders snapt hij het niedddtttt)
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 12:05 om Zaterdag 27 juni 2009
Spektakel genoeg inderdaad!
Als je daar niets van je gading bij vindt weet ik het ook niet meer.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 19:03 om Zaterdag 27 juni 2009

Even een tikkie terug naar een lager niveau. Stampertje in Bambi: "Als je niets leuks weet te zeggen, zeg dan liever niks, niemandal".

Het gaat niet om het hier en nu, hoe geweldig spektaculair ook. André vraagt om ideeën voor TOEKOMSTIGE culturele activiteiten in het leegstaande schoolgebouw aan de Burgemeester Wuiteweg. En om meer erom heen, mogelijk ook geschikt voor de invulling van toekomstige activiteiten in het toekomstige cultuurpaleis of voor andere locaties.

Als je niet ZELF ideeën kunt aanleveren, reageer dan liever niet.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 19:59 om Zaterdag 27 juni 2009
Constant katten getuigt naar mijn mening op geen enkele manier van enig hoogstaand niveau. Respect voor mensen die wellicht een andere smaak hebben hoort dan weer wel bij een bepaald denkniveau wat mij betreft.
Denken dat men de wijsheid in pacht heeft is nog nooit echt wijsheid geweest, Socrates begreep dat destijds al.

Goed, OT: Wat die poëzie-avond betreft, dat zou je in een jasje kunnen gieten als "get on stage" maar dan specifiek voor poëzie-voordracht. Ik denk ook dat Hopper daar een goede locatie voor zou zijn. Misschien afwisselend met sets van een leuke jazz-formatie, terug naar tijden van bijna een eeuw geleden, je zou er nog een leuk thema aan kunnen hangen.

Bij succes is dit misschien iets wat leuk is om een paar keer per jaar te organiseren met elke keer een nieuw thema voor de deelnemende poëten.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 10:30 om Zondag 28 juni 2009

Welke poëzie-avond?
Kortgeleden was er een drukbezochte en bijzonder gevariëerde poëzie-happening in de Hopper met o.a. Klaas Bruinsma, Jan Ketelaar. Ook werden er haiku gezongen door een close-harmony koor.

Dit initiatief verdient inderdaad na-volging en herhaling.
Ikzelf heb het meer op een permanente, altijd zichtbare plaats voor korte literaire uitingen als gedichten, spreekwoorden, citaten, gezegden. Maar dan een selectie van de mooiste uit de hele wereld en in diverse talen. Ingebed in de bestrating en de cultuur van Smallingerland.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 13  |  volgende pagina »