« vorige pagina  |  resultaten 11-13 van 13  |  volgende pagina »
Geplaatst op 10:44 om Zondag 28 juni 2009
Om het concreet te houden; de locatie biedt enorm veel ruimte (voor iedereen). Een ruimte voor gedichten, poëzie actievelingen staat bij deze genoteerd (een lokaal waar zeker 40-50 personen in passen bijvoorbeeld).

Voor een meer uitbundige happening zou ik daarbij een meer periodieke invulling aan geven.

Hoofdzakelijk zie ik het gebouw in eerste instantie als een ruimte waar veel gewerkt wordt door zoveel mogelijk verschillende disciplines om daarna / daarnaast 'happenings' te organiseren.
Geplaatst op 10:50 om Zondag 28 juni 2009
@Maaike Teunis en Petra; even een verzoek, kunnen jullie svp zoveel mogelijk bijdragen aan een inhoudelijke discussie en niet persoonlijk reageren op Henk of op elkaar.

Ik wil graag komen tot een aantal goede ideeën waarmee we tot een plan kunnen komen. Persoonlijk op elkaar reageren draagt hier niet aan bij.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 09:28 om Zaterdag 24 oktober 2009
in plak wêr't dichters en skriuwers ydeeën útwikselje kinne en foardrachten hâldde kinne. en plak wer't men as dichter/skriuwer hinne gean kin en jou, mei helpe fan in goeie repro, syn boek of dichtenbundel ut.
« vorige pagina  |  resultaten 11-13 van 13  |  volgende pagina »