De Drachtster Grasbaan Motor Club
» grasbaanraces
|
[Gebruiker verwijderd]
|
ik weet weinig van motorracen, hoewel ik al 25 jaar mijn motorrijbewijs heb en ooit een Suzuki 400 bezeten en bereden heb. maar motorracen is niet iets wat ik zelf zou doen. vraag eens bij het sportbedrijf van de gemeente - via bijvoorbeeld - minne dolstra of ze daar kunnen helpen.
|
Wat ik zeggen wou ik heb zelf ooit eens een keer grasbaanmachine gezeten en een keer als bakkenistmaar niet in wedstrijden, zo ga ik 30april naar trimunt naar de cross en daar kom ik al57 jaar waarvan 50jr als baco (baancommissaris) dan hanteer ik de gelevlag ook wel eens een rode vlag als de wedstrijd is afgelopen
|
Ik rijd op zijn tijd motor, maar geen grasbaanraces... ben gewoon een mooi weer rijder...toch vind ik het wel leuk om te volgen...
|
Mijn schoonpa is lid van de VMC (Veteraan Motor Club). De leden hebben allemaal een grote voorliefde voor motoren die gemaakt zijn voor 1945.
Omdat hij ook in het bestuur heeft gezeten heeft hij misschien wel wat linkjes naar anderen die in de grasbaansport zitten. Ik zal eens vragen. |
Dat is inderdaad heel mooi ik heb zelf ook nog wat achter de hand zoals Flying Boetoe Joure,Baansport Opende en Gorredijk.
En M.C.M.O Marum. Groet Albert |
Lijkt me wel een leuk plan een grasbaanclub op te richten in Drachten heb wel interesse om daar in mee te denken dus laat maar weten....
|
Ik help al jaren met het organiseren van de legale straatrace's op vliegveld in Drachten en Racing-Expo te Leeuwarden. WRO Promotions, de organisatie achter Racing-Expo Leeuwarden, is ook nog eens een hele goeie klant van ons!
Hulplijnen genoeg! Henk de Catering, de gemeente de vergunning en een stukje advies en ik de beveiliging en een groepje vrijwilligers. Nu nog een stuk land. |
Nou Henk ik heb er weer leden bij , en nu wil ik je vragen als jij de cartering wilt doen en helpen met de organisatie van de wedstrijden volgend jaar.
Nu wil ik vragen om eens met ons om de tafel te gaan en dan zien wat er zo al moet gebeuren dan kan ik ook de VTBM uitnodigen. Met vriendelijke groet A A Overzet Henk Terpstra zei: Lijkt me wel een leuk plan een grasbaanclub op te richten in Drachten heb wel interesse om daar in mee te denken dus laat maar weten.... |