Recepten voor echte lekkerbekken
» Wat eten jullie vandaag??
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 32 |
volgende pagina »
Even een topic starten waarin je kunt laten weten wat jij
vanavond eet, misschien handig voor mensen die het nog niet weten en hier door ideeën op doen. Wij eten vanavond een maaltijdsalade met stokbrood en zaziki. Daarvoor neem ik 2 zakjes sla, kies vaak voor een jonge bladsla mix en een zakje rucola(andere soorten kan ook). Doe er dan wat zelf gemaakte dressing door, (2 delen olie, 1 deel azijn of zuur van een citroen bv. ,wat zout en peper) Ik bak wat spekjes en champignons aan die ik ff aan de kant zet om af te koelen. Dan snij ik er een stukje rambol, komkommer en tomaat door. De spekjes en champignons erbij en mengen. Ondertussen al een stokbrood(wij nemen meestal een kaas/ui brood) afgebakken. Een bakje zaziki erbij en eten maar. |
Klinkt lekker Freddie!
Ik maak vanavond Noodles met zoet zure saus. Ik bak eerst wat kipblokjes met zout & peper. Hier voeg ik 3 paprika's in stukjes aan toe, een courgette en een bakje champignons. Vervolgens een wok-sausje van Conimex, Sweet & Sour. Dan nog wat verse ananasblokjes erdoor en serveren met de gekookte noodles. |
klinkt allemaal lekker....
denk dat wij (de kids en ik manlief heeft late dienst) gewoon brood eten of tostie... hebben tussen de middag pizza gehad. |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Wij eten opwarm macaroni...gister gemaakt en er was nog wat over
|
Je kunt trouwens heel lekker en makkelijk zelf pizzaatjes maken! Ik heb ontdekt dat je heerlijke pizzaatjes kunt maken met brood van de turkse winkel. Ik weet niet hoe ze dat brood noemen maar als je binnenkomt op de kade ligt het meteen links naast de deur. Er zitten 6 in een zakje en het kost nog minder dan een euro.
Hier doe je dan zelf tomatensaus op, en wat ham of salami, paprika, champignons, ananas etc. en natuurlijk geraspte kaas. 6 min. in de oven op 180 graden en je kunt eten! |
rijst met goulash zelf gemaakt uiteraard
|
Vandaag gaan we iets nieuws proberen: Japanse Teriyaki! Ben benieuwd wat het wordt!
|
home made tomatensoep met stokbrood en tapenade van olijven en pesto, brie en kruidenboter
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 32 |
volgende pagina »