« vorige pagina  |  resultaten 31-32 van 32  |  volgende pagina »
Geplaatst op 14:22 om Donderdag 20 augustus 2009
Vandaag Lasagna, met ijsbergsla en tomaat/ui/komkommer salade.
Gehakt, ui, knoflook, zontomaatjes, zakje italiaanse roerbakgroentes, peper en zout aangebakken in de wokpan.
Halve liter water toevoegen, halve liter melk afmeten. Als het water kookt de melk voor de helft erbij. In de overgebleven melk maak je de saus mix aan. Dit voorkomt aanbranden! Pas het laatste melk met de mix toevoegen als de rest kookt, de boel ff zacht en dan toevoegen. Het zal bijna direct binden en je bent klaar.
Ik doe er dan nog wat boursin quilinair bij voor de romigheid maar dat hoeft niet perse, laagjes maken en in de over die handel.
Persoonlijk vinden wij de lasagna het lekkerst als ie even gestaan heeft zodat de saus in de bladen kan trekken en de boel steviger wordt, eigenlijks is ie de 2e dag het lekkerst, daarom staat ie nu al in de oven.
Straks als we gaan eten snij ik nog ff wat komkommer, uitje en tomaat in blokjes. Dressing erbij(maak ik zelf 2 delen olie 1 azijn+ zout&peper, KK kan ook). Zakje ijsbergsla erbij.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 13:38 om Maandag 5 juli 2010
zelf gebrouwde andijviesalade met uitgebakken stukjes spek, paprika en eeh iets van aardappelpuree.. alleen dat maak ik nooit dus dat wordt verassend. Meestal gooi ik er vanalles door mijn brouwsels en meestal smaakt t dan vanzelf wel haha
« vorige pagina  |  resultaten 31-32 van 32  |  volgende pagina »