« vorige pagina  |  resultaten 11-17 van 17  |  volgende pagina »
Geplaatst op 11:21 om Zaterdag 15 augustus 2009
Ik denk dat er meer lantaarns eraan gaan door automobilisten die met hun dronken kop er tegen aan rijden dan een klein aantal honden (reutjes) die met een paar druppels hun reuk uitzetten.
Geplaatst op 11:39 om Zaterdag 15 augustus 2009
Ik zie eigenlijks alleen maar voordelen, stel dat de honden er niet meer tegen aan zouden pissen? Dan gaan ze veel langer mee wat betekent dat de laantaarnpaal fabriek heel veel mensen moet gaan ontslaan. Dat wil je die arme mensen toch niet aandoen door de honden er niet meer tegen aan te laten pissen.
Geplaatst op 12:12 om Zaterdag 15 augustus 2009
Ben trouwens eergister nog door de hele Wiken gewandeld om foto's te maken voor de Wikengroep en ik heb helemaal geen hondenbakken gezien in de wijk, het aantal gewone prullenbakken is ook niet groot.
Dit bericht is verwijderd.
Geplaatst op 20:10 om Maandag 17 augustus 2009
Das raar, kreeg een mailtje dat er gereageerd was door Silvia in dit topic. In details zie je die reactie ook staan maar ga ik kijken is ie weg???
Geplaatst op 23:58 om Maandag 17 augustus 2009
Hahaha Silvia, ja dat denk ik ook. Mensen rijden vaker de palen stuk dan dat rotting door hondenpis wordt veroorzaakt.
Geplaatst op 00:03 om Dinsdag 18 augustus 2009
Enne.... (vertaal de reutjes) hoeveel mannen maken gebruik van een lantaarnpaal???? Wees eerlijk mannen
« vorige pagina  |  resultaten 11-17 van 17  |  volgende pagina »