|
|
|
Geplaatst op 18:45 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
De hond van mijn dochter een bull mastiff van 17 weken oud heeft een ernstige vorm van HD. Morgen laten ze haar na serieuze overwegingen te opereren toch in slapen.
Ze wilden er mee fokken, helaas erg kort in hun midden.
Margriet
De hond van mijn dochter een bull mastiff van 17 weken oud heeft een ernstige vorm van HD. Morgen laten ze haar na serieuze overwegingen te opereren toch in slapen.
Ze wilden er mee fokken, helaas erg kort in hun midden.
Margriet
|
|
|
|
Geplaatst op 18:52 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
Wat een naar bericht zeg en wat dapper op dit te doen. Toont van veel liefde voor dat beestje. Heel veel sterkte morgen..
Wat een naar bericht zeg en wat dapper op dit te doen. Toont van veel liefde voor dat beestje. Heel veel sterkte morgen..
|
|
|
|
Geplaatst op 18:56 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
Bah heel veel sterkte morgen na zo'n korte tijd hecht je je er toch heel erg aan. Sterkte
Bah heel veel sterkte morgen na zo'n korte tijd hecht je je er toch heel erg aan. Sterkte
|
|
|
|
Geplaatst op 20:41 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
Het gaat gebeuren alleen is dit uitgesteld tot vrijdag iom de dierenarts. Ze hebben pijnstillers gekregen, nu zien ze dat Bindi idd veel pijn moet hebben gehad. Dus ze gaan haar nog even verwennen en dan is het toch zover! Ik kan ook alleen maar respect voor hun beslissing opbrengen, ze hebben het er best moeilijk mee.
Margriet
Het gaat gebeuren alleen is dit uitgesteld tot vrijdag iom de dierenarts. Ze hebben pijnstillers gekregen, nu zien ze dat Bindi idd veel pijn moet hebben gehad. Dus ze gaan haar nog even verwennen en dan is het toch zover! Ik kan ook alleen maar respect voor hun beslissing opbrengen, ze hebben het er best moeilijk mee.
Margriet
|
[Gebruiker verwijderd]
|
|
Geplaatst op 20:46 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
heel veel sterkte ermee!
|
|
|
|
Geplaatst op 21:37 om Dinsdag 15 september 2009
|
|
Jakkes wat naar zeg! Ik wens ze veel sterkte met deze moedige beslissing.
Jakkes wat naar zeg! Ik wens ze veel sterkte met deze moedige beslissing.
|