Postcrossing
» Waar halen jullie kaarten?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 11 |
volgende pagina »
Waar halen jullie de kaarten weg die jullie verzenden? Ik probeer altijd zoveel mogelijk verschillende te vinden, alleen lukt dat niet altijd.
Ik kijk dan meestal bij dat boekenwinkeltje bij de phonehouse of bij de totaal gemak in de Drait. |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
BIj boekhandel van der Velde zijn nu kuntstzinnige kaartjes te koop (gelijk links als je binnen komt) Daar heb ik laatst een stuk of wat gekocht, maar die zijn wel duur. Ik koop ook wel eens kaartjes bij Xenos.
Maar vooral bij "boekenvoordeel". Zag van de week in de Drachtster krant (of iets wat er op lijkt) Dat die outlet bij Iduna nu ook ansichtkaarten heeft (7 voor 2 euro) Maar daar ben ik zelf nog niet geweest, dus ik heb geen idee wat voor kaartjes die hebben. Ook koop ik altijd kaartjes als ik in een andere stad ben. Dat brengt wat variatie in mn verstuurde kaartjes |
Ja, boekenvoordeel die bedoelde ik
Toch eens vaker ook de andere boekwinkels afscharrelen als ik in het centrum ben dan maar... En mocht ik weer eens buiten Drachten/Friesland komen is het wel een idee om postcrossing in mijn achterhoofd te houden |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
BIj boekhandel Brouwer (naast de Etos) verkopen ze ook friesland/Drachten kaarten, en sommige daarvan zijn anders dan die bij de boekenvoordeel
Was vorige week bij de boekenvoordeel in Leeuwarden, en daar hadden ze dus Leeuwarden kaartjes (goh) Maar ook hele andere friesland kaartjes weer |
Ik moet sowieso nog even zoeken om kaartjes met tulpenvelden, heb ik aan een canadees beloofd. Verder zoek ik zoveel mogelijk kaarten die over Friesland gaan en anders over Nederland zelf.
Maar die kaarten die ik morgen op de bus gooi helpen voornamelijk Drachten de wereld rond |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Haha, DWJM !
Tijdens mijn vakantie in Frankrijk heb ik 50 kaartjes gekocht. En daar heb ik altijd wel een smoes voor |
Van dat verschil kan je wel weer een gedeelte van de postzegels betalen
|
Hema heeft leuke ansichten en is typisch Nederlands .daar heb ik ze gekocht op een na want die had een voorkeur voor vliegtuigen.
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Haha, dat is waar Alex! Je bent een echte postcrosser lees ik
@ Maaike, die was ik nog vergeten! |
Kunstzinnig is natuurlijk leuk maar het lijkt mij juist leuk voor de ontvanger om iets specifiek Fries of Drachtsters te krijgen. Dus heb ik bij de Bruna in Harlingen Friese kaarten gekocht. Volgende keer Drachten aan de beurt.
Ik heb trouwens nog een pakket kaarten staan die ik ooit bij Vista heb besteld. Ga deze ook maar gebruiken, eigen foto 100x afgedrukt voor 4,95. |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 11 |
volgende pagina »