Rouwen, hoe moet dat?
» Rouwmuziek top 10
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 15 |
volgende pagina »
Muziek kan tijdens het rouwen van grote betekenis voor je zijn. Je kunt muziek maken (instrument of koor) en daarin afleiding vinden. Je kunt naar muziek luisteren en ontroerd raken door herinneringen die daardoor boven komen. Je kunt troost vinden en kracht putten uit songteksten. Je kunt vrolijk worden van muziek. Kortom, muziek raakt je. Hierbij de top 10 van mijn rouwmuziek:
Krezip - All my life The Travelling Wilburys - Dirty World Clouseau - Laat me nu toch niet alleen Acda en de Munnik- Ren Lenny Ren Acda en de Munnik - Slaap zacht Elisabeth Van Dik Hout - Stip aan de hemel Guus Meeuwis - De weg Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet Anouk - One word Volumia - Eeuwig zou tekort zijn Wat is jouw mooiste rouwnummer? |
Vitamine D Martin
Wat ik op de planning heb staan is "When the Water Breaks" van Liquid Tension Experiment. Het nummer beschrijft het leven instrumentaal, maar ik ben toch bang dat ik dit misschien niet kan maken bij mijn laatste gasten... Hij is echt mooi. Hotel California (You can chek in but you can never leave). Weet wel dat het over drugs gaat, maar je kan het ook ander uitleggen. |
Mijn nummer:
The Spirit Carries On - Dream Theater van het album Scenes from a Memory. |
I am Mine- Pearl Jam
Shine- Tacker Tales - Wolfmother Long nights - Eddie Vedder Given to Fly - Pearl Jam Over and out- Foo fighters |
top 1
I go into every one There is no need to worry now I go into everyone and I´m coming home no need to worry now there 's really no need to worry now because it all ends up in eternity (beetje vrij naar Jan Kuipers Alma) |
Brother in Arms - Dire Straights
A tout le monde - Megadeth One word - Anouk ? heb nu verder niet echt een idee van nog meer liedjes.... |
Jethro Tull: Too Old To Rock'N'Roll
Nits - Long Forgotten Story Jelka van Houten - Heelal van jou hart |
just breathe - pearl jam
house of jacob - nits if this is goodbey - mark knopfler love and happiness - mark knopfler ienris bin ik fry - ernst langhout & johan keus (dylan yn it frysk) tijd genoeg - doe maar why worry - dire straits he kom aan - dimitri van tooren mag het licht uit - de dijk teach your childeren - crosby, stills, nash & young i can help - billy swan the river of dreams - billy joel the fool on the hill - beatles skaadman - bauke v/d woude & cambell ach ik kan nog wel ff doorgaan maar dan wordt het wel een lange zit...... |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 15 |
volgende pagina »