Drachtster Atheists
» Hand Of God?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 12 |
volgende pagina »
Of er misschien toch een god bestaat is nog altijd niet duidelijk. Toch is het de NASA na zes jaar weer gelukt een bijzondere hand van gigantische afmetingen te fotograferen.
De foto van een enorme hand die naar de hemel grijpt is gemaakt door een observatietelescoop. Er is een groep sterren op te zien die 150 lichtjaren van ons verwijderd is. Op de afbeelding staat een hand met vijf reusachtige vingers die wijzen naar een rode sterrengloed. Het natuurverschijnsel zou worden veroorzaakt door een bijzondere ster die zeer snel ronddraait. De ster produceert aparte vormen door energie uit te spugen. De enorme hand is daar volgens NASA slechts een voorbeeld van. http://a52.g.akamaitech.net/f/52/827/1d/www.space.com/images/090404-chandra-nebula-02.jpg Wat vinden jullie van dit soort waarnemingen en dat ze daarbij direct weer naar god 'grijpen'? (hehe) |
Voedt de wens de gedachte, Conor? =P
Ik moest er namelijk best wel een beetje om zoeken voordat ik een theïst die foto de hand van god zag noemen. Het meeste wat ik tegenkwam waren roepende atheïsten die o, nee hè daar zien ze vast weer de hand van god in! |
Stukje van Fok. Je ziet er wel een hand in, ik heb gewoon een te grote fantasie
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
hawwe jimme it no noch net troch, dat is net de hân fan god, mar fan D88. D88 hâldt gryp op it hielal, D88 spút fjoer. Jim kinne jim yntinke dat ik hjir wol wat leuks oer dichtsje kin.
vertaling: hebben jullie het nog niet door. Dat is niet de hand van god, maar van D88. Drachten houdt het heelal in de greep. D88 spugt vuur. Hier zou ik wel en leuk gedicht op kunnen schrijven |
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 12 |
volgende pagina »