Strandheem
» Vinden jullie Strandheem ook zo leuk?
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 21 |
volgende pagina »
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Altijd als het mooi weer is en het water daar opgewarmd is, dan gaan we met de kinderen fijn naar Strandheem.
Het water is schoon,je kan daar rustig met de kinderen op het grote grasveld liggen en als je het water ingaat, loopt het mooi af, de kinderen kunnen daar best nog wel ver staan. Mooi schoon strand en best nog wel breed. Er zijn daar leuke speeltuintjes voor de grote en kleine kinderen. En je kan daar ook een patatje, ijsje of een drankje kopen. Goed geregeld daar met toezicht aan de kant. En een paar euro entree, heb ik er zeker voor over. Strandheem is gewoon super! |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Maaike, kan je dat dan toelichten, waarom jij het daar dan niet leuk vindt?
|
Ik vind het ook niets... drukte drukte drukte en nog eens drukte... 9 van de 10 keer lig je tegen elkaar aan te kijken, luister je elkaars gesprekken mee... schreeuwende kutkoters van een ander... Glas op de grond waar je in trapt ( yep eigen ervaring )... zo iets
|
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Dorien, dat heb ik daar nog niet meegemaakt.
|
|
@ Jolanda, ja hoor, het is veel te druk ,lekker zij aan zij geplakt met de buurman die je niet kent. meegenieten van foute muziek of de laatste roddels over mensen die je niet kent.
|
Toevallig ben ik er gister geweest!
Vind het daar altijd leuk ! is alleen een roteind fietsen... |
|
[Gebruiker verwijderd]
|
Iris dan mag je volgende keer een lift van me!
|
Ben er jaren wel geweest, maar dan meer voor mijn zoon dan voor mezelf. Hij vond het als kind altijd prachtig. Ik zelf vond het er veel te druk. Als ik lekker aan het water wil "zonnen" dan gaan we nu meestal naar de leyen bij Rottevalle. lekker relext, rustiger, en je ziet nog eens wat bootjes voorbij varen. Verder hoef je niet een uur te wachten voor een patatje of iets dergelijks. Het water is ook behoorlijk schoon, wordt daar goed in de gaten gehouden.
|
« vorige pagina | resultaten 1-10 van 21 |
volgende pagina »