« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 13  |  volgende pagina »
Geplaatst op 12:07 om Maandag 4 oktober 2010
Zoals in een ander blog al geschreven is, is mijn boek "gevecht met letters" 1 oktober uitgekomen.
Cover van Marrit en met hulp van Renée.

Het boek kan bij iedere boekwinkel nu besteld worden en bij de webwinkel van de uitgever.

http://www.boekscout.nl/index.php?pagina=Etalage&actie=bekijken&id=1692&subid=Gevecht_met_letters

Een aantal van hier hebben hem besteld en ik zou hun reacties wel willen lezen. Schrijf ze hier onder als je wilt.
Geplaatst op 17:34 om Vrijdag 8 oktober 2010
Ik heb net een reactie ontvangen van iemand uit Goor. Ze heeft het op haar hyves gezet.

"Net in een ruk met kippenvel over mijn hele lijf het nieuw uitgekomen boek van Sivia Sikkema van Laar gelezen, over haar Gevecht met Letters.. Wat ook de titel is van het boekje..! Sil, wat ben je een fantastisch Quality -mens, (als je wilt weten wat ik daar mee bedoel, lees het boekje, je mag het van me lenen of bestel het via http://www.boekscout.nl/index.php?pagina=Etalage&actie=bekijken&id=1692&subid=Gevecht_met_letters .....) Ik heb gehuild, gelachen, me verwonderd over deze wereld, en er ook nog wat van geleerd... Silvia bedankt! @ ben er stil van"

Geplaatst op 18:16 om Vrijdag 8 oktober 2010
Dat is gaaf! Super leuk lijkt me dat die respons
Dit bericht is verwijderd.
[Gebruiker verwijderd]
Geplaatst op 18:58 om Vrijdag 8 oktober 2010
Geweldige reactie Je zult vast nog wel meer van die reacties krijgen,
xx
Geplaatst op 20:39 om Vrijdag 8 oktober 2010
"Klopt gewoon als een bus... Heb het vanmiddag om 12.30 in de brievenbus gevonden, dacht even de eerste paar hoofdstukjes te lezen, maar kon het niet meer wegleggen tot ik het om 14.00 uit had..... Het leest gewoon heel lekker weg, zeker na het eerste inleidende hoofdstuk, en laat heel erg goed zien hoe hindernissen overwonnen kunnen worden... Of je nu dyslectisch bent of niet.. Petje af! Ben nu aan het bedenken wie het nog meer moeten lezen... "
Geplaatst op 21:33 om Vrijdag 8 oktober 2010
Ik had eindelijk even tijd om te zorgen dat het Boekel ooh in one boekenkast komt te staan. Nadat het gelezen is natuurlijk
Geplaatst op 10:29 om Zondag 10 oktober 2010
Kon niet stoppen met lezen . Geweldig zoals je het gevecht met de letters bent aangegaan. Respect!
Geplaatst op 12:55 om Zondag 10 oktober 2010
Een reactie bij iemand op hyves die mijn boek heeft gelezen..
Een vriendin van haar reageert.. "lijkt me een mooi boek"

"Is het ook, het gaat over het overwinnen van problemen waarvan iedereen je verteld dat ze onoverwinnelijk zijn... In dit geval een zware vorm van dyslexie, maar ik denk dat een ieder die niet volgens de algemeen geldende paden denkt, voelt of functioneert er een heleboel in kan herkennen en van kan leren..! Het pad om dingen te overwinnen of hanteerbaar te maken zal anders zijn, maar de uitwerking zal hetzelfde zijn... Bovendien is deze dame een achternicht van mij die ik in het echte leven altijd zeer bewondert heb om haar warmte (ook al zag ik haar niet heel veel), en waarvan ik nooit heb vermoed dat haar leven zo ingewikkeld was... Zeer veel bewondering, en zeker weten ook van Oma en Beppe vanaf hun wolkjes!"

Geplaatst op 22:18 om Maandag 11 oktober 2010
Een kennis uit Brabant schreef me dit.

"Ik heb dit weekend je boek gelezen, en vond het echt heel goed (y) . Erg interessant om te lezen hoe het is om niet te kunnen lezen, daar sta je als niet-dyslect niet bij stil.
Knap gedaan hoor!"
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 13  |  volgende pagina »