« vorige pagina  |  resultaten 11-13 van 13  |  volgende pagina »
Geplaatst op 15:27 om Vrijdag 5 november 2010
Mooi verhaal in de krant. Wel duidelijk. Wat ik me afvraag: hebben dyslectici ook een andere manier van omgaan met getallen en cijfers?
Geplaatst op 15:31 om Vrijdag 5 november 2010
Ja dat hebben ze zeker en dat heb ik in mijn boek beschreven hoe.
Hoe ik dat heb ervaren, maar ik zie dat ook bij andere dyslectici en mensen met dyscalculie.
Geplaatst op 08:58 om Dinsdag 30 november 2010
Afgelopen week heb ik van een deskundige, een ontwikkeling psycholoog en recensist van het blad woortblind het artikel ontvangen die in maart in dat blad komt.
Ik ben er best van slag door geweest. Van slag in de vorm .. Zie je wel ik ben niet gek. Alles klopt gewoon en is logisch.

Het is een geweldig stuk geworden. Niet alleen een recensie, maar ook een artikel zit erin verweven over mij zelf. Deze man heeft zijn eigen ontdekkingen en onderzoek resultaten gekoppeld aan mijn woorden van mijn "gevecht met letters".
Deze zijn heel logisch te verklaren.

Dit is wel een heel groot compliment voor mezelf en dit boek. Voorin het boek schreef ik dat ik erkenning en herkenning wilde met dit boek.
Herkenning kreeg ik gelijk al van de eerste de beste lezer. De dame die mijn manuscript las.
En de erkenning heb ik met dit artikel.

Ik kan niet wachten tot het tijdschrift klaar is en voor heel Nederland en België te lezen is.......
« vorige pagina  |  resultaten 11-13 van 13  |  volgende pagina »