Schouwburg De Lawei
» 20 mei 2010 bestaat De Lawei 50 jaar!
« vorige pagina | resultaten 21-23 van 23 |
volgende pagina »
|
[Gebruiker verwijderd]
|
De eerste keer....ik werd meegesleurd door mijn vriendin voor een voorstelling van een band...het was geweldig....zoiets moois dat er een schouwburg is.
|
De eerste keer echt in de lawei.. het voo sprookje repelsteeltje met een kijk achter de schermen. dat was alleen de grote zaal. Dat was gewoon zo ging je heen met je klas..
Daarvoor maakt in kennis met de schuifdeuren uit de meldij naar de lawei toe toen ik 8 was. Ik was erg nieuwsgierig wat er schuil ging achter die deuren. Ik wist dat dat lawei heet. Eerst echte ervaring met de hele lawei. Dag van de muziek!!! Was jaar of 13 en speelde hoorn! Al die kamertjes voor echte artiesten achter het podium. Ik moest via de artiesteningang.al die gangetjes... Spanning. De zwarte gordijnen aan de achterkant van het podium. De sfeer en de geur kan ik mezelfs herinneren. De kamertjes om de zalen heen. Inspelen in de kleine zaal en in de zwarte zaal. En die ene jongen die ik stiekem toch wel heel erg leuk vond. Ondanks de spannig netjes blijven gedragen. Tijdens het optreden het publiek en de gekke dirigenten. hele belevenis.. Heb em nog vaak over gedaan in mijn dromen. |
« vorige pagina | resultaten 21-23 van 23 |
volgende pagina »