« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 12  |  volgende pagina »
Geplaatst op 11:19 om Maandag 27 april 2009
Emiel de Jong (Schudden), Erik Bosgraaf (blokfluittist) en Geert Lageveen (o.a. Orkater) komen uit Drachten en bespelen nu landelijk de podia. Wie weet er nog meer Drachtenaren die in den lande zijn doorgedrongen? Podiumartiesten wel te verstaan.
Geplaatst op 11:29 om Maandag 27 april 2009
The Suicidal Birds.

Ook al wonen ze tegenwoordig in Bakkeveen, ze zijn begonnen in Drachten.
Geplaatst op 21:53 om Dinsdag 28 april 2009
The Suicidal Birds vind ik leuk! Maar komen er niet meer artiesten uit Drachten? Jawel toch? Wie reageert...
Geplaatst op 22:27 om Dinsdag 28 april 2009
Hoor je dat niet zelf te weten? =P

Asino en Shaboon doen het aardig. Beand en Skep hebben nog een hitje gehad. Probleem is wel dat alles wat ik bedenk een heel ander straatje is dan de Meldij voorbeelden die jij noemde.
Geplaatst op 14:12 om Dinsdag 5 mei 2009
Ik heb mij laten vertellen dat de drummer van Krezip ook uit Drachten komt...
Geplaatst op 00:13 om Donderdag 7 mei 2009
Ha Bas, dat is leuk om te weten!
En Petra, ik ben echt blij met alle namen. Het maakt niet uit welk genre de artiest vertegenwoordigd. Ik ben aan het broeden op een leuk evenement in het kader van 50 Jaar Lawei, vandaar dat ik al gegoogled heb. Maar helaas, dat levert niet zoveel op. Misschien moet ik de vraag ook wat ruimer stellen: Welke artiest is opgegroeid in Drachten of in Drachten naar school gegaan?
Geplaatst op 00:18 om Donderdag 7 mei 2009
Ids van der Krieke (Vincent van Gogh)
Geplaatst op 00:21 om Donderdag 7 mei 2009
Maar jij gaat meer voor muziekpodium...
Geplaatst op 00:36 om Donderdag 7 mei 2009
Nee, ik ga niet meer voor het muziekpodium. Acteurs en cabaretiers, clowns en circusartiesten zijn zeker ook van harte welkom. Op dit moment klimt er een jonge actrice op, Alyt, waarvan ik weet dat ze in Drachten op school heeft gezeten. Ze speelt nu bij Tryater.
Ook beeldend kunstenaars zijn leuk op het lijstje. Maar ik ben niet op zoek naar de kunstenaars die in Drachten en omgeving actief zijn. Die kunstenaars kennen we namelijk. Maar een kunstenaar die bijvoorbeeld zeer gewaardeerd wordt in Londen of New York... of een kostuumontwerper die alle catwalks van Parijs aankleedt...
Geplaatst op 23:35 om Woensdag 13 mei 2009
Laura Vlasblom komt ook uit Drachten aldus Anton.
« vorige pagina  |  resultaten 1-10 van 12  |  volgende pagina »